Kun on syntynyt ,kasvanut murusilla.
kakkupalaan luulee tukehtuvansa.
kokonaista kakkua ei pysty edes kuvittelemaan
Itselleen ♥

-marja-liisa koskensalo

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Torjuttu tunne
oma suru
oma menetys.
Läsnä oleva tunne
helpotus,
toisen puolesta.
Tähän olenkin tottunut,
tuntemaan toisen puolesta.
Voiko kuolema kasvattaa löytämään
omat tunteet?
Tuleeko oma suru koettavaksi?
Osaanko,saanko nyt surra ihan ikiomaa menetystä
itsekkäästi,Itseäni varten?
Omaa tunnetta,
suhdetta sinuun,
yhteiseen elämään,
tai vaikka yhteistä
elämättömyyttä?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Hoitaja käy läpi koko kehoni
kevyesti painellen.
Vähitellen tunnen rentoutuvani.
Paitsi rinnassa,
iso alue tukossa.
Se on tiivistetty jollain.
Tiedän jo,
padotulla surulla.
Itku ei kuitenkaan tule.
Selkää hoidettaessa tukos häviää oikealta puolelta,
jää vasemmalle.
Jotain on tapahtunut.
Kiitos

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Toki minä muutun ja kehityn
mutta en koskaan sellaiseksi
kuin sinä haluat
vaan sellaiseksi kuin minun kypsymiseni tie
minua johtaa."
-Ulrich Schaffer:Uskallan...kohdata elämän kasvoista kasvoihin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

‎"Minä uskallan
olla minä
enkä se ihminen
jonka sinä haluaisit

Minä uskallan
olla täyttämättä odotuksiasi
jos niin tehdessäni olisin uskoton itselleni.
Minä haluan pysyä omana itsenäni
ja siitä huolimatta löytää sinut

Minä uskallan
odottaa, että otat minut vastaan silloinkin
kun aiheutan sinulle vaivaa.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Aivan mahtavia ajatuksia! Kuin omasta elämästä =)