On pikkasen jäänyt tämä käsityö sara. kesä ollu yhtä hulinaa ja väsymystäki ollut luvassa.
Leiponu oon kaikenmoista..Ja yhdet tiuhtikset ovat haaran kiinniompelua vaille valmiit...

tiuhtisten kuvaki näköjään puhelimessa...siirränsen kuhan jaksan =)
tiistai, 17. elokuu 2010
On pikkasen jäänyt tämä käsityö sara. kesä ollu yhtä hulinaa ja väsymystäki ollut luvassa.
Leiponu oon kaikenmoista..Ja yhdet tiuhtikset ovat haaran kiinniompelua vaille valmiit...

tiuhtisten kuvaki näköjään puhelimessa...siirränsen kuhan jaksan =)
MUkana myös valmiiden ja keskeneräisten käsitöiden kuvia ja kertomuksia..
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.