No niin tein nyt sitte pyöröpuikoilla tytöille tollasen tuubihuivin, siitä piti tulla kyllä mulle mutta lanka loppu enkä jaksanu oottaa koska meen käymään vieskassa niin siit tuliki sit tytöille tollanen hartian lämmitin ![]()
S
Siina mallaa sitä kyllähän sitä piti kaikkia kuvata se päällä mutta laitetaan nyt vaan Siinan kuva :)
Sitte tekasin tytöille laukun
tää on kans joku ihan älytön ajatus mikä päähänpälähti,oon innostunu pyöröpuikkoihin niin täsätki nyt tuli sitte Jollekki tytölle laukku...Pinjalle varmaan...ei siihen paljo mahu ko saattaa toi rinkka pujrkautua![]()

#
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.