1255179638_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

taas tehtailin vaippoja. en nyt muista et mitä toi oranssi etana kangas on nimeltään.....heh huvittaa ko en oo perehtyny ollenkaan näihin koostumuksiin Silmänisku

mutta toi pipaRI  kangas on pul-kangasta .

Sisäpuolella on coolmax-kangasta, siit on tullu mun lemppari. Vaikka oon mä kuitenki tehny vaippaan sisäpuolelle myös vanhasta pyyhkeestä sisustan...Viaton villahousuja oon tehny ja yks ohje oli aivan järetttöän typerä!! tein semmosen mutta se on roskissa joTukittu

siinä käskettiin siis kesken kutomisen päätelläsilmukoita YllättynytYllättynyt

 

oon huomannu et mulla tulee nuista siivikkeistä liian pitkät =( mua oikeen ärsyttää! oon varmaan liian suurpiirteinen ihminen...Nolostunutet sen takia en oo Suvi sullekkaan niit kauheesti lähetelly, koska ompelet saattaa purkautua yms 

mutta taas on Aada neidillä 2 uutta vaippaa <3 ei se kyl ennää lisää tarttisViaton