”Minun on ollut helppo löytää jokaisesta
päivästä jotain arvokasta. Olen luopunut 
odotuksista. Huomisen ei tarvitse olla
tätä päivää parempi ollakseen minulle 
hyvä päivä. Kaikkien haaveitteni 
ei tarvitse käydä toteen, jotta
eläisin hyvän elämän.

En piittaa, vaikken aja tietyllä automerkillä
tai saa kaikkea mitä haluan. 
En kaipaa kovin paljon. Siksi on
helppo olla kiitollinen elämästä.

Vapautin luojan siitä taakasta, 
että hänen olisi pitänyt antaa minulle
kaikkea, jotta olisin onnellinen. 
Kumma kyllä olen nyt onnellisempi 
kuin silloin, kun minulla oli päähänpinttymä, 
että elämän piti sujua minun haluamallani tavalla.

Ihmiset kysyvät: ’Kuinka voit olla noin onnellinen?’ 
ihan kuin se olisi jotenkin minun ansiotani. 
En ole tehnyt mitään muuta kuin päättänyt 
nähdä jotain hyvää kaikissa ihmisissä ja 
antaa arvoa jokaiselle päivälle, joka 
edessäni vielä mahdollisesti on. 
Siinä ne ovat, hyvän elämän eväät.”

- Taikuri Jack

* * *

1294915648_img-d41d8cd98f00b204e9800998e